55% van alle website verkeer is in de avond- en weekenduren.

Sluit jij netjes om 18.00 de deuren wanneer jouw klanten online komen?

55% van alle website verkeer is in de avond- en weekenduren. Buiten openingstijden dus. Om maximaal te kunnen profiteren, moet je dan dus ook bereikbaar zijn. Maar doe jij dit ook?

Waarom Live Chat?

Met  Live Chat op jouw website ontvang je meer reacties dan via email en webformulieren. Consumenten vinden het prettig om direct antwoorden de krijgen en zaken online te kunnen regelen. Je speelt dus in op veranderend consumentengedrag. Dat loont!

Wat levert het op?

Direct, persoonlijk contact leidt tot meer omzet en een hogere klanttevredenheid. Consumenten waarderen de mogelijkheid om direct een vraag te stellen. Op het moment dat het hen uitkomt. Met Live Chat krijg je meer dan 2x zoveel respons op je website. Meer contacten betekent meer omzet.

Live Chat nu ook beschikbaar voor IOS of Android!

MOET ik heel de dag mijn desktop open hebben staan om mijn klanten te beantwoorden? NEE! SocialBoost Live Chat is beschikbaar voor IOS en Android. Je kunt gewoon van je plek en wanneer een klant een chat sessie start krijg jij een push notificatie op je telefoon of Ipad. Kijk naar de video hoe dat precies werkt. Er zitten nog wat schoonheidsfoutjes in maar deze worden in de volgende update verholpen. Check de video:

Eenmalige actie!

Start nu een gratis 10 daagse gratis trial en wij stellen je dashboard in met een gepersonaliseerde Chat button! Deze maken wij helemaal op maat in je eigen huisstijl.

Om het nog mooier te maken! Krijg nu 10% korting als je een advanced pakket voor 1 jaar afneemt. Ja ik wil 10 procent korting!

Heb je nog vragen of opmerkingen dan horen wij die graag! Chat dan nu met ons op http://www.social-boost.nl

Hele fijne dag,
Robert – Jan van Dieperbeek

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.