chat-klant

Zo ziet de klant de chat!

met Live Chat heb je oneindig veel opties

Online button

Met heel veel verschillende variaties kun jij je eigen button uploaden! Met een status online maar ook offline. Kies voor een pop up, slide up.

Upload je eigen buttons, verander de kleuren de mogelijkheden zijn eindeloos!

Offline Button

Met heel veel verschillende variaties kun jij je eigen button uploaden! Met een status online maar ook offline. Kies voor een popup, slideup, Knop voor slideup, link, slideup met een status afbeelding.

Je kunt de chat ook verbergen wanneer er geen operator online is, of kies dan voor een contactformulier.

Login chat formulier

Je kunt weer uit verschillende opties kiezen wanneer de klanten een chat starten, kies uit naam, email, telefoonnummer, afdelingen en een vraag veld. Je kunt het ook nog makkelijker maken door alleen een vraagveld te tonen. Of nog makkelijker toon niks en de klant kan direct chatten!

Hallo

Voeg je eigen welkomst bericht toe wanneer een klant met jouw wilt chatten. Stel automatische berichten in wanneer er nog geen operator beschikbaar is. Het systeem groet automatisch de klant met de naam.

Chat bot

Onze Chat bot kan vragen van een klant automatisch beantwoorden, deze kun je handig in je eigen dashboard instellen. Wanneer er geen operator online is dan helpt de chat bot de klant verder.

Operator

Wanneer de operator online komt wordt de klant geinformeerd met de naam en avatar. Automatische berichten kan worden toegevoegd, worden aangepast of worden verwijderd in je eigen dashboard!

Emoticons

Meer dan 100 emoticons zijn toegevoegd voor de operators! En zijn met elke device compatibel!

Documenten delen

Wanneer de operator toestemming geeft om een afbeelding /document te delen, kan de klant een document/afbeelding uploaden. Ons systeem controleert( klant merkt daar niets van) het bestand op grootte en virussen zodat alles veilig blijft.

Bericht alarm

Bij de klant staat berichten alarm standaard aan, en hoort een geluid wanneer er een nieuw bericht binnenkomt.

Natuurlijk kan de klant deze uitzetten, maar ook als de klant surft naar een andere pagina wordt het geluid automatisch aangezet en mist de klant niets!

Popup

Popup chat is altijd beschikbaar, ook heb je deze ingesteld op slide up. Chattende klanten kunnen de chat altijd in een nieuw venster openen.

Met Slide up mode sluit de chat automatisch met een slide down wanneer de popup chat is geklikt.

Minimaliseren

Het chat-venster kan op elk gewenst moment worden geminimaliseerd.

Zelfs indien geminimaliseerd de chat informeert de klant op nieuwe berichten met geluid nog aan!

Beëindig het chat sessie

Normaal gesproken wordt de chat sessie beëindigd door de klant zelf, maar jij hebt die controle ook!

Wanneer de sessie wordt beëindigd krijgt de klant een feedbackformulier te zien en deze kan invullen. Ook hebben ze de optie om het chat gesprek via de mail te laten versturen!

Feedback formulier

Simpel maar effectief! In onze ervaring wil een klant niet te veel invullen en moet het zo kort mogelijk zijn. Daarom hebben we simpel maar effectief een feedbackformulier die een klant kan invullen naar een chat gesprek en wordt opgeslagen in de statistieken! Feedback voor je klantensupport is goudwaard!