chat-operator

Zo ziet de Chat Operater eruit!

zet handig je chat bot in!

Systeem berichten en chat bot

Automatische systeem en chat bot berichten. Als de operator het even druk heeft kan de geïntrigeerde chat bot aantal vragen stellen naar de klant. Wanneer de klant wijzigt van pagina krijg je een melding in het chat venster. Je ziet dus daadwerkelijk wat de klant doet op je eigen website!

Live zoeken

Met onze geïntegreerde zoek functie is het handig om in eerdere chat gesprekken iets terug te vinden wat er bijvoorbeeld is besproken. De zoek functie is beschikbaar tijdens de chat maar ook in de gearchiveerde chats. Ook de berichten vind je terug die jij een ster/markering hebt gegeven.

Copy, Star, Edit, Quote en Delete

Elk bericht die je verzendt kan worden gekopieerd, gemarkeerd, bewerkt, quote of worden verwijderd. Heb je per ongeluk iets verkeerd getypt en verzonden? Geen probleem verwijder het verzonden bericht meteen. De mooiste optie is markeer bericht. Je kunt een belangrijk bericht bewaren en makkelijk terug zoeken in je gesprekken.

Deel documenten en afbeeldingen

Met SocialBoost Live Chat kun je erg snel bestanden en afbeeldingen delen. Alle bestanden zijn beveiligd met een maximale (mb) upload en jij kunt zelf bepalen wanneer de klant iets kan uploaden. De afbeelding is direct te zien en kan makkelijk worden gedownload.

Pas klantengegevens aan

Alle klanten informatie kan worden bewerkt of worden verwijderd tijdens het chatten. Wanneer een klant start met chatten met een fake naam, maar is toch blij met de chat, geen probleem pas eenvoudig de klantgegevens aan. Je kunt ook gemakkelijk email, telefoonnummer en notities toevoegen tijdens het chatten. Met SocialBoost Live Chat is het erg makkelijk om klanten gegevens goed te bewaren en te wijzigen.

Klant bestanden delen

Niet alleen operators kunnen bestanden delen met elkaar ook je klanten. Je klanten kunnen alleen bestanden delen wanneer jij dit toestaat. Door met 1 knop te klikken kunnen jouw klanten een bestand uploaden. We ondersteunen alle bestand types met een extra beveiliging zodat je geen virussen kunt binnen halen.

Gesprek/klant doorschakelen

Ben je met meerdere operators online? Heeft de klant de verkeerde afdeling gekozen? Geen probleem schakel het gesprek door naar de juiste collega. Dit kun je natuurlijk allemaal instellen in ons gebruiksvriendelijke dashboard

Knock knock optie

Met onze Knock knock optie wordt chatten wel heel handig. Stel je eens voor ben je net aan het chatten en je wacht op een belangrijk antwoord reageert je klant niet meer. Met onze Knock knock optie wordt er een notificatie/geluid alert gestuurd of de klant wilt reageren. De klant zal meteen reageren.

Notities aanmaken

Interne noties zijn erg belangrijk!

Notities kunnen worden gemaakt tijdens het chatten of erna, ze kunnen ook worden bewerkt op elk gewenst moment natuurlijk. Notities kun je ook aanmaken wanneer je een gesprek doorschakelt, zodat jouw collega weet waar het gesprek overgaat!

Standaard antwoorden

Met standaard antwoorden kun je direct een antwoord versturen naar een klant die zijn aandacht nodig heeft. De antwoorden kun je van te voren instellen, er zit hier geen limiet aan hoeveel standaard antwoorden je wilt toevoegen. Standaard antwoorden zijn erg handig wanneer het erg druk is.

Redirect een klant automatisch

Redirect een klant naar de juiste pagina wanneer je aan het chatten bent. Verlies geen enkele klant wanneer hij/zij iets niet kan vinden op je website. Met onze geïntegreerde systeem berichten weet je of de redirect goed is gegaan, en zie je dat de klant op de juiste pagina zit.

Beëindig het chat sessie

Normaal gesproken wordt de chat sessie beëindigd door de klant zelf, maar jij hebt die controle ook! Een chat sessie is ook handig wanneer het geen echte klant is. Met onze blokkeer optie kun je het ip blokkeren en kan de klant jouw niet meer lastig vallen!