COVID-19 (coronavirus) & klantenservice

Laten we chatten. Vandaag.

Uw klanten zijn nu op uw website

Creëer een gratis account
Laten we chatten. Vandaag.
Laten we chatten. Vandaag.
Laten we chatten. Vandaag.
Laten we chatten. Vandaag.

COVID-19 (coronavirus) & klantenservice hoe chatbots en live chat kunnen helpen.

Betekent de snel veranderende situatie met COVID-19 (coronavirus) dat uw klanten meer vragen hebben dan gewoonlijk? En mogelijk dat u minder personeel bij de hand heeft om ze te beantwoorden?

Heeft u overwogen om aspecten van uw klantenservice snel te automatiseren of om live chat te gebruiken om de belasting te verlichten?

COVID-19 coronavirus creëert een toenemende vraag naar informatie

Reisinformatie en beperkingen veranderen voortdurend als gevolg van COVID-19 (coronavirus). Het aanbod van goederen kan beperkt zijn. Het kan zijn dat u een evenement moet annuleren. Het is mogelijk dat u geen installatie- of servicemedewerkers op pad kunt sturen.

Dit soort situaties roept veel vragen op – over leverdata, terugbetalingen, annuleringsbeleid, of iets waarschijnlijk doorgaat, wanneer een product op voorraad zal zijn, de praktische aspecten van een servicebezoek… de lijst is lang en steeds wisselend!

Uw klanten hebben informatie nodig en uw personeel is drukker dan gewoonlijk. Het is ook mogelijk dat het personeel niet naar het werk kan komen.

Een manier om de druk op uw team te verlichten is om de gesprekken en vragen te trippen met behulp van een chatbot en/of live chat te gebruiken om online te reageren.

Hoe kan een chatbot helpen?

Routinevragen kunnen worden behandeld door een chatbot, zodat je klanten snel antwoord krijgen en je medewerkers van de klantenservice vrij zijn om de meer complexe vragen te behandelen.

Chatbots zoals SocialBoost Live Chat zijn ontworpen om veelgestelde vragen 24/7 te beantwoorden, ongeacht hoeveel mensen er vragen stellen.

Werken vanuit huis? Bied ondersteuning op afstand met een chatbot die live chat ondersteunt.

Als uw bedrijf wordt onderbroken door mensen die ziek worden of vanuit huis moeten werken, kan een chatbot zorgen voor een frontlinie van de klantenservice.

En als live chat deel uitmaakt van het pakket, kunnen agenten en ondersteunend personeel reageren op vragen en verzoeken, waar ze zich ook bevinden, zonder dat er een nieuw systeem nodig is.

SocialBoost Live Chat heeft nu live chat, zodat gesprekken kunnen worden geëscaleerd naar een van uw team wanneer er een behoefte of een kans is. Of u kunt live chat als belangrijkste contactoptie aanbieden als u dat wenst.

Houd uw personeel op de hoogte met gecentraliseerde, gemakkelijk toegankelijke informatie

Harvard Business Review heeft vastgesteld dat regelmatig bijgewerkte, gecentraliseerde en breed gedeelde feitelijke informatie de sleutel is om een organisatie door een crisis als het coronavirus te loodsen.

SocialBoost Live Chat kan worden geïmplementeerd op iedere website of platform van uw bedrijf en is een snelle en vriendelijke manier om het personeel te verbinden met het beleid en de informatie van de organisatie.

Als medewerkers een vraag hebben, kunnen ze die gewoon aan uw HR-bot stellen – het is niet nodig om de juiste persoon of het juiste beleidsdocument te vinden.

Dit is vooral nuttig wanneer situaties snel evolueren, zoals bij de COVID-19-uitbraak. U hoeft alleen maar de kennisbank van uw bot bij te werken en er zeker van te zijn dat alle medewerkers toegang hebben tot de meest recente informatie.



 

 

Laten we chatten. Vandaag.

Uw klanten zijn nu op uw website

Creëer een gratis account
Laten we chatten. Vandaag.
Laten we chatten. Vandaag.
Laten we chatten. Vandaag.
Laten we chatten. Vandaag.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.