Nieuwsbrieven wie krijgt ze niet? Je moet klikken op een link, wordt doorverwezen naar een landingspagina en zoek het daar maar uit! Wat nou als je echt geïnteresseerd bent maar niet direct een vraag kan stellen op de landingspagina? Hier hebben wij een oplossing voor!
SocialBoost Live Chat zorgt ervoor dat de klant vanuit een Email direct een live chat kan starten om haar vragen te stellen. Op deze manier wordt de klant meteen geholpen in een conversatie met een medewerker. Hiermee wordt er voorkomen dat de klant afhaakt door een gebrek aan of het niet kunnen vinden van de juiste informatie in een email. Wil de klant gebeld worden? Dan kan de medewerker hier direct actie op ondernemen.
Door Live Chat vanuit de email, ondersteunt klanten in hun beslismoment, waardoor zij eerder overgaan tot conversie.
Superhandig! In ons dashboard vind je de email link die je kunt gebruiken! klik maar eens op deze button om direcht vanuit de mail met ons te chatten!
Krijg op iedere pakket 10% korting! Zie hier wat dan!