livechatanalyses

Live Chat analyses

Cijfers die hun nut bewijzen

Feedback

Inzichten in je service prestaties

Verbeter continue je service kwaliteit met een feedback formulier

Statistieken van een live chat inzichtelijk maken:

1) overzicht in je dashboard hoeveel chat gesprekken, hoeveel berichten, totale waarderingen en hoeveel  bezoeken je hebt gekregen.

2) totale statistieken, totale helpdesk tijd hoelang hebben de gesprekken geduurt en hoeveel klanten heb je geholpen. Gebruiker waarderingen, hoe wordt de gebruiker gewaardeerd goed of slecht? Tot 10 landen waar je chat’s vandaan komen en pagina statistieken waar wordt het meest op geklikt. Je kunt alle statistieken downloaden in verschillende documenten.

3) Hieronder een voorbeeld van de statistieken van een gebruiker de waardering en de chat duur van een gesprek, je kunt het ook via de email verzenden.

Conclusie:

Met deze gegevens kun jij je klantenservice aanpassen waar het moet. Je bezit waardevolle informatie waarmee jij je klanten nog beter van dienst kunt zijn. Maar weet wel klanten die tevreden zijn komen sneller terug dan niet tevreden klanten 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.