whitepaper SocialBoost alles over Live Chat

Introductie

Zodra je livechat-software hebt aangeschaft, is de volgende stap om te definiëren hoe je wilt dat jouw bezoekers jouw livechat bekijken en ervaren. Welke kleuren en lettertypen worden gebruikt in het chatvenster en de chatbutton? Kunnen bezoekers na verloop van tijd contact opnemen met een medewerker via offline berichten? Worden bezoekers uitgenodigd om proactief te chatten, en zo ja, onder welke voorwaarden? We noemen het instellen van deze elementen het maken van een live chatproces of campagne.

Deze whitepaper biedt implementatiescenario’s en onderzoekt hoe je de functie meervoudige en dynamische campagnes kunt gebruiken om de volgende voordelen te behalen:

– Hoe goed ben je in de klantenservice

– Wat doen mijn bezoekers op mijn website

– Wat zijn de voordelen

– Wat zijn chat bots

– En nog veel meer



High Five! Whitepaper is onderweg!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.