FAQ

Hieronder vindt u de meest voorkomende vragen die klanten ons stellen. Staat uw vraag er niet bij, aarzel niet om rechtsonder op “Chat met ons” te klikken. U kunt uw vraag in het chatvenster stellen en wij zullen deze onmiddellijk beantwoorden.

Veel gestelde vragen

Als je kunt knippen en plakken, kan je Live Chat opzetten. Als je een account hebt aangemaakt, kun je zelf een HTML-code kopieeren en plakken deze staat al klaar in ons dashboard. Deze code voeg je toe aan je website om een chatknop te creëren. Bezoekers op je website kunnen via deze chatknop een gesprek beginnen met jouw operators, die het gesprek beantwoorden vanuit de flexibele web-based clientapplicatie. Die werkt op iedere standaard internetbrowser. Je kunt tegelijkertijd meerdere chatgesprekken voeren met verschillende bezoekers. Iedere chat is een privégesprek tussen jouw en de afzonderlijke bezoeker.
Geen van beiden. Social-Boost werkt zonder installatiekosten en zonder langlopende contracten. En als je kiest voor een jaarlijkse betaling in plaats van een maandelijks abonnement kun je profiteren van een fikse korting.
Nee, dat maakt het onnodig moeilijk. De gratis proefversie van 10 dagen is beschikbaar voor alle versies van Live Chat en werkt volledig. Als je besluit om een betalende klant te worden, hoef je alleen maar het betalingsproces te doorlopen. Voor een proefversie is geen betalingsinformatie vereist, dus die hebben we niet opgeslagen. Als je hebt afgerekend, blijft jouw account simpelweg beschikbaar, zonder dat je de code opnieuw hoeft te implementeren.
In de Live Chat kun je gemakkelijk eigen buttons uploaden. Gelieve ervoor te zorgen dat de afbeeldingen de juiste afmetingen hebben. U moet altijd twee bestanden tegelijkertijd uploaden zoals beschreven in de help (vraagteken) naast de titel. yourname_on.png (voor de online afbeelding) yourname_off.png (voor de offline-installatiekopie)
Met Live Chat heb je de volledige vrijheid over standaard- en automatische SMS-berichten in verschillende talen. Onder het hoofdmenu vind je de antwoorden / tekst en dit is een zeer krachtig hulpmiddel. Hier vind je alle standaard berichten die je kunt wijzigen of vertalen in je eigen taal, meerdere talen zijn absoluut geen probleem en het maakt Live Chat echt meertalig. Naast het standaard bericht kunt u ook berichten automtisch laten verschijnen naar een bepaalde tijd, voorbeeld: De bovenstaande vermelding verschijnt een automatische bericht naar de client (die alleen wacht op een operator) dat we snel bij de klant zijn In de tekst wat jij hebt ingevuld %client%, zal het systeem automatisch de naam vervangen Een paar meer aanduidingen die kunnen worden gebruikt: %client % = Client naam operator % = Operator naam (indien beschikbaar) % email % = systeem e-mailadres (in de instellingen)
Live Chat heeft een geïntegreerde Chat Bot die je zelf kan instellen! De Chat-Bot zal vragen automatisch beantwoorden zoals zolang er geen enkele operator verbonden is. U kunt onbeperkt antwoorden op vooraf gedefinieerde trefwoorden instellen, bijvoorbeeld de gebruiker typt Hallo chat bot en deze kan antwoorden met: Hallo %klant%, gebruik de volgede key woorden om meer inforatie te krijgen in deze chat: jouw keywords. Je kunt meer trefwoorden invoeren om de klant beter van dienst te laten zijn bijvoorbeeld een vraag of de prijzen of een specifieke pagina, sommige mensen willen praten met een bot. 🙂 De chat-bot kan worden gevonden in het hoofdmenu onder Chat Bot u kunt ook meerdere zoekwoorden voor hetzelfde antwoord gewoon Scheid elk trefwoord met een komma (bijvoorbeeld: Hallo, Hallo, goede dag). Als je een standaard antwoord wil weergeven wanneer geen er geen sleutelwoord match met uw lijst, maak dan een nieuwe aan met het jokerteken trefwoord: * (ster) en welk antwoord u wilt schrijven
Wij hebben 3 SMS diensten geïntegreerd , om er gebruik van te maken heb je een account nodig bij Twilio, Plivo of Nexmo. Na het aanmelden met Twilio of Nexmo krijgt u een SID en Token sleutel. Je moet deze sleutel invoegen en natuurlijk je telefoonnummer bij ons in het dashboard. Daarna kun je zelf of de operator, zelf beschikbaar stellen op bepaalde tijdstippen en dagen (zie screenshot).
Met Live Chat 3 is er slechts één Live chat widget code die nooit meer zal veranderen. Alle instellingen worden gemaakt in het dashboard en zijn onmiddellijk beschikbaar op je website. Het is ontworpen om te draaien op pure Javascript zonder enige libary zoals jQuery. Daarom hebben we geen conflicten met elementen op jouw website. De Live chat widget code is te vinden in je operatorpaneel – chatwidget en plak deze in jouw website direct boven de laatste body-tag. Selecteer degene die je hebt of maak een nieuwe aan (indien beschikbaar). Je code ziet er als volgt uit: Voeg dynamische taal toe in w.lang = ‘NL’ of klantnaam, e-mailadres en / of bericht. Alle instellingen die je aanpast onder de Live chat widget code in jouw operatorpaneel, geven alleen de bovenstaande code weer, zodat je onbeperkte Live chat widgets codes kunt hebben met verschillende ontwerpen en instellingen.
 Veel gestelde vragen