Voorwaarden gebruik live chat.

Het bieden van een
extra communicatiemiddel biedt nog geen garantie voor succes. Het is namelijk afhankelijk hoe je live chat inzet om je doelen te behalen. Het plaatsen van de tool is niet de grootste drempel maar het zit hem in het bemannen van de live chat. Daadwerkelijk de garantie bieden dat er ook echt binnen een bepaalde tijd wordt gereageerd. Zo kan drukte ervoor zorgen dat de chats in vergetelheid raken.
Duidelijke communicatie.

Als je live chat goed wilt beheren, moet je ervoor zorgen dat de
chatfunctie gemakkelijk te vinden is op de website. Daarnaast meteen de verwachtingen waarmaken van de klant. Wanneer ben je bereikbaar en hoelang moet men uiterlijk op een antwoord wachten? Besef wel dat, live chat de klant ook de vrijheid biedt om al zijn of haar problemen, vragen of klachten te melden.
Live chat tijdens de feestdagen!!!

Gebaseerd op de groei van live chat, denken de onderzoekers dat het moment nadert dat driekwart of meer van de consumenten al eens een
live chat heeft gevoerd met een winkelier. En dat zou toch een openbaring moeten zijn voor sommige webwinkels. Want als drie op de vier consumenten wel eens een live chat heeft gevoerd, wordt het dan niet eens tijd om dit serieus te nemen? Maar ook hierbij geldt uiteraard:
als je het goed, doe het dan ook goed!
Benieuwd of Live Chat iets is voor jouw organisatie? Neem dan contact met ons op! Of kun je niet wachten? Start dan nu gratis
https://signup.social-boost.nl/
Met vriendelijke groet,
Robert-Jan van Dieperbeek