Live Chat VS Telefoon klantensupport

Bedrijven maken zich soms zorgen: ‘Hoe kan ik live chat toevoegen? Ik heb niet genoeg gebruikers/operators!’

De onderstaande afbeelding illustreert dat je live chat kunt toevoegen, 1 gebruiker/operator kan meer dan één klant tegelijkertijd ondersteunen! In de meeste gevallen kun je live chat toevoegen en hetzelfde aantal ondersteunende gebruikers/operators behouden zoals je momenteel hebt.

Terwijl dit voorbeeld specifiek is voor telefoon vs telefoon + chat ondersteuning, is het concept hetzelfde: door klanten extra manieren te bieden om ondersteuning te krijgen, kun je minder kansen missen en meer problemen oplossen. Er zijn veel voordelen van live chat voor klantenondersteuning, en het aanbieden van kwaliteitsondersteuning met minder resources is slechts één van hen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

This website uses to give you the best experience. Agree by clicking the 'Accept' button.