livechatkantooruren

Live Chat tijdens kantooruren

Hoe werkt onze software met kantooruren en buiten kantooruren?

De status van de operator is rijk aan functies en eenvoudig te gebruiken, zo werkt het.

Zoals je kunt zien in de bovenstaande afbeelding hebben we drie statusopties voor de operator ingebouwd. Het is als een verkeerslicht in omgekeerde volgorde. Maar wat betekent het en hoe werkt het?

Redelijk eenvoudig maar ook krachtig.

Op groen:

op groen betekent dat je online bent, je wordt online op de website getoond voor bezoekers van je website, je kunt de online gebruikerslijst bekijken, chatten, chats ontvangen, transfers ontvangen.

Op Oranje:

Het betekent dat je het druk hebt, dus je wordt als offline op de website getoond voor de bezoekers van je website. je kunt echter nog steeds chatten met de huidige en actieve gesprekken, de online gebruikerslijst controleren, maar je kunt geen overdrachten of nieuwe chats ontvangen.

Op rood:

Je wilt niet gestoord worden omdat het te druk is op de chat! Je wordt offline getoond op de website. Onze software regelt dat automatisch!

Maar hoe zit het nu tijdens kantooruren?

Elke gebruiker kan nu kiezen op welke dag en uren hij/zij online wil zijn. Online dagen / uren, als je de hele dag beschikbaar bent, gebruik dan alleen de eerste twee, mocht je tussen de twee met een lunchpauze tussendoor kiezen.

De chat button hoef je helemaal niets aan te doen wanneer je online bent wordt de online button getoond wanneer je offline bent wordt de offline chat button getoond!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.