Live Chat niet beschikbaar terwijl Live Chat online is
Wordt verbroken tijdens een livechat
Inspanning vereist om een livechat te starten, met name wanneer er pre-chatformulieren zijn
van klanten zijn het meest gefrustreerd door slechte gebruikerservaring op live chat.
van bedrijven weten dat hun klantenservice niet goed genoeg is.
van consumenten vind standaard antwoorden, onpersoonlijke reacties het meest frustrerend.
van bedrijven zeggen dat hun gebruikers standaard antwoorden het meest frustrerend vinden.
van consumenten zeggen dat lange wachttijden hun grootste frustratie zijn
van bedrijven zeggen dat hun klanten het meest gefrustreerd zijn door lange wachttijden
van consumenten zeggen dat ze zichzelf moeten herhalen is het meest frustrerende deel van een live-chatervaring
van bedrijven zeggen dat hun klanten het meest geïrriteerd zijn door zichzelf te moeten herhalen
zeggen dat het een belangrijke prioriteit is voor hun team
van consumenten kan zich geen uitzonderlijke live chatervaring herinneren
van consumenten hebben een live chat opgegeven vanwege frustratie bij trage reacties of slechte antwoorden…
van bedrijven zeggen dat het aanbieden van een persoonlijke klantervaring een belangrijke of zeer belangrijke prioriteit is voor hun team
Gescripteerde, onpersoonlijke reacties die door 29% van de consumenten als meest frustrerend worden ervaren – en bedrijven weten dit ook
35% noteert hen als de meest frustrerende factor voor klanten