Proactive chat kun je op verschillende manieren instellen!

Dankzij Proactive Chat kun je klanten en webbezoekers gericht helpen om een antwoord te vinden op al hun vragen.

 

Proactive chat,  kun je op verschillende manieren instellen:

  • Hoeveel seconden op de website
  • Kies een eigen URL
  • Kies een eigen bericht geluid
  • En nog veel meer!

Proactive Chat voorkomt dat bezoekers onnodig je website verlaten om via andere (offline) kanalen contact met jouw organisatie te zoeken of zelfs uitwijken naar een concurrerende aanbieder. Zo kun je, je (online) klanten beter aan jouw binden en tegelijk je sales conversies verhogen.

Zo stel je proactive chat in:

1) Kies je gewenste URL

2) Kies een geluid wat je wil laten horen

3) Kies de seconden of hoeveel tijd de melding mag komen

4) Sla de instellingen op en je bent klaar.

Dan ziet het er zo uit:

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.