Waarom betalen bedrijven voor Livechat services als het ook gratis kan?

Wanneer je een gratis Live Chat software gebruikt kun je het volgende vergeten:

  • toegang tot kennis,
  • 24/7 klantenservice,
  • productbeveiliging,
  • schaalbaarheid opties,
  • goede uptime,
  • kwaliteit van het product,
  • regelmatige updates.

Waarom allemaal niet? Simpel je betaalt er niet voor! Wanneer je iets wilt vragen krijg je dan meteen het juiste antwoord? Vul dat zelf maar in.

Gratis Live Chat software bieden niet de opties zoals functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid zoals ons platform SocialBoost Live Chat. Ze willen zoveel mogelijk data verzamelen en ooit verkopen aan een ander groot bedrijf.

Is de software dan helemaal gratis? Nee, je kunt bijvoorbeeld de branding voor een bepaald bedrag laten weghalen en je moet betalen voor support. Maar ja daar lees je wel eens overheen.

Er is natuurlijk niks mis met een gratis Live Chat software maar er zijn betere Live Chat software producten die bieden een betere klanten en gebruikers ervaringen evenals integraties en functies. Het hangt allemaal af van jouw zakelijke behoeften. Als je gewoon iets eenvoudigs nodig hebt en niks om betrouwbaarheid geeft, is het prima.

In het geval van mijn bedrijf betalen onze klanten voor LiveChat vanwege meerdere redenen. Dit zijn de 3 die volgens mij de belangrijkste zijn:

LiveChat lost een reëel probleem van de klant op. Het gaat er niet alleen om een ​​chat te plaatsen op een website. Het gaat erom de klantenservice beter te maken, meer omzet te genereren en klanten van jouw klant (eindgebruikers) tevreden te stellen. Het is een proces, je moet er zijn en die kennis krijgen in de loop van de tijd. Zodra je deze kennis opdoet, geef je het niet gratis weg.

SocialBoost LiveChat is met zorg ontwikkeld en specifiek ontworpen voor klantenservice. Het is een product dat wordt gebruikt door meer dan 249 bedrijven die ook voor de software betalen. Het is een product dat in veel bedrijven wordt gebruikt met slechts één agent, maar tegelijkertijd wordt het gebruikt in veel bedrijven met honderden agenten die klanten ondersteunen op exact hetzelfde moment. Dat is een bewezen staat van dienst.

Onze klanten zijn dol op ons support!!! Er is altijd iemand om jouw te helpen op onze website – 24 uur per dag / 7 dagen per week / 365 dagen per jaar. Dat klopt – zelfs op de eerste kerstdag, carnaval en om middernacht op de nieuwjaarsdag is er altijd iemand beschikbaar!

Conclusie: om gebruik te maken van een gratis software kan voldoende zijn om je klantenservice te verbeteren maar voor goede software betaal je gewoon.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.