Waarom Live Chat

Supersnel contact met Livechat op je website!

Veel van je website bezoekers vertrekt zonder te converteren, dat kan natuurlijk beter.

Waarom Livechat?

 

  • Livechat verhoogt de omzet. De kern is dat klanten iemand hebben die ze kan helpen de aankoop te doen als ze een kritische vraag hebben die de aankoop negatief of positief kan beïnvloeden.

  • Livechat geeft uw organisatie een voorsprong op de concurrentie. Veel organisaties bieden nog geen livechat op hun websites. Als u zich wilt onderscheiden, dan is livechat een belangrijk aspect die websites moeten hebben om een concurrentievoordeel te verkrijgen.

  • Livechat kan de pijnpunten bij de klant blootleggen. Door de pijnpunten te leren kennen kan een organisatie gemakkelijker kansen identificeren om producten en diensten te verkopen.

  • Livechat geeft vertrouwen aan bezoekers. Volgens onderzoeksbureau Forrester Research willen veel bezoekers door een echte persoon geholpen worden als ze online aan het winkelen zijn; sterker nog, 44% van online consumenten zegt dat tijdens een online aankoop het beantwoorden van vragen door een echte persoon één van de belangrijkste kenmerken is die een website kan bieden.

  • Livechat verlaagt de kosten. Livechat verlaagt de contact center kosten doordat de gemiddelde interactie-kosten lager liggen. Bovendien verhoogt livechat de efficiëntie doordat livechat operators meerdere chats tegelijkertijd aan kunnen, en vermindert de behoefte dus om meer medewerkers aan te nemen.

 

Geef eenvoudig support!

Onmiddellijk hulp bieden!
Kopiëren en plakken maar! Zo eenvoudig is jouw chat widget geïnstalleerd!

Ontvang automatisch klanten feedback!

Zie hoe goed je bent in je service!
Social-Boost Live Chat is geweldig voor je website! Aan het einde van elke chat-sessie wordt er een waardering formulier getoond. Zo kun jij je service nog beter op aan passen

Biedt snel hulp in Real-Time

Live Chat biedt onmiddellijke hulp. Email of telefoon kunnen dat niet aan!
Met de Chat widget kun je inspringen van de juiste antwoorden op de juiste momenten. Social-Boost Live Chat biedt hulp veel sneller in vergelijking met e-mails en telefoongesprekken.
Email
Email

Met Email weet je soms niet aan wie je moet richten. Daarnaast moet je ook nog eens wachten op het juiste antwoord.

Telefoon
Telefoon

Met de telefoon krijg je eventueel een lang keuze menu! Krijg je wel de juiste persoon aan de telefoon? Duurt allemaal te lang.

Visualiseer je klanten en begroet hen op je eigen manier.

Klanten op jouw website hebben hulp nodig!

Met onze Live Chat leer jij je klanten beter kennen door middel van, gedrag, land, en interesses! Dit biedt meer sales kansen!

Verlaag je servicekosten en meer!

Stel 1 keer je Chat widget in en ga meer chat- sessies tegelijkertijd aan!

Met Social-Boost Live Chat kunnen gebruikers meerdere chat-sessies tegelijkertijd aan, het is niet altijd nodig om meer gebruikers aan te maken.

Wordt wakker en start vandaag nog!

Probeer Social-Boost Live chat 10 dagen vrijblijvend uit!