Waarom Live Chat

Supersnel contact met Livechat op je website!

Veel van je website bezoekers vertrekt zonder te converteren, dat kan natuurlijk beter.

Waarom Livechat op je website?

Live Chat is een snelle manier om contact te maken met klanten en hun vragen in real-time te beantwoorden

 

  • Livechat verhoogt de omzet. De kern is dat klanten iemand hebben die ze kan helpen de aankoop te doen als ze een kritische vraag hebben die de aankoop negatief of positief kan beïnvloeden.
  • Livechat geeft uw organisatie een voorsprong op de concurrentie. Veel organisaties bieden nog geen livechat op hun websites. Als u zich wilt onderscheiden, dan is livechat een belangrijk aspect die websites moeten hebben om een concurrentievoordeel te verkrijgen.
  • Livechat kan de pijnpunten bij de klant blootleggen. Door de pijnpunten te leren kennen kan een organisatie gemakkelijker kansen identificeren om producten en diensten te verkopen.
  • Livechat geeft vertrouwen aan bezoekers. Volgens onderzoek willen veel bezoekers door een echte persoon geholpen worden als ze online aan het winkelen zijn; sterker nog, 44% van online consumenten zegt dat tijdens een online aankoop het beantwoorden van vragen door een echte persoon één van de belangrijkste kenmerken is die een website kan bieden.
  • Livechat verlaagt de kosten. Livechat verlaagt de contact center kosten doordat de gemiddelde interactie-kosten lager liggen. Bovendien verhoogt livechat de efficiëntie doordat livechat operators meerdere chats tegelijkertijd aan kunnen, en vermindert de behoefte dus om meer medewerkers aan te nemen.

 

Analyses

Ontdek hoe je ervoor staat!

Conversies volgen:
Stel bedrijfsdoelen op om te meten hoe vaak jouw klanten aan jouw doelen voldoen, zoals het doen van een aankoop of waarom ze de website verlaten.
Real-time controle:
Controleer in real-time gegevens over chatgesprekken, bezoekerservaringen en prestaties van agenten.
Chat- en agentrapporten:
Bewaak de productiviteit van agenten en analyseer metingen om te anticiperen op klantbehoeften en de klanttevredenheid te vergroten

Ontvang automatisch klanten feedback!

Zie hoe goed je bent in je service!
Social-Boost Live Chat is geweldig voor je website! Aan het einde van elke chat-sessie wordt er een waardering formulier getoond. Zo kun jij je service nog beter op aan passen

ORGANISEREN

Laat je klantensupport meegroeien met de groei van je bedrijf!

Kwalitatief goede support verlenen terwijl je bedrijf aan het groeien is, kan best lastig zijn. Met onze geavanceerde functies voor het beheren van je chat gesprekken wordt dit een stuk gemakkelijker.

Markeer Berichten
Zoek belangrijke berichten terug die jij hebt gemarkeerd tijdens je chatgeprek!
Chat Bot
Voordat je online gaat kan de Chat bot het gesprek alvast voor je voeren.
Afdelingen
Voeg verschillende afdelingen toe waaruit een klant kan kiezen wanneer hij/zij een chat sessie start

Visualiseer je klanten en begroet hen op je eigen manier.

Klanten op jouw website hebben hulp nodig!

Met onze Live Chat leer jij je klanten beter kennen door middel van, gedrag, land, en interesses! Dit biedt meer sales kansen!

Verlaag je servicekosten en meer!

Stel 1 keer je Chat widget in en ga meer chat- sessies tegelijkertijd aan!

Met Social-Boost Live Chat kunnen gebruikers meerdere chat-sessies tegelijkertijd aan, het is niet altijd nodig om meer gebruikers aan te maken.

Wordt wakker en start vandaag nog!

Probeer Social-Boost Live chat 10 dagen vrijblijvend uit!