whitepaper SocialBoost alles over Live Chat

Introductie

Zodra je livechat-software hebt aangeschaft, is de volgende stap om te definiëren hoe je wilt dat jouw bezoekers jouw livechat bekijken en ervaren. Welke kleuren en lettertypen worden gebruikt in het chatvenster en de chatbutton? Kunnen bezoekers na verloop van tijd contact opnemen met een medewerker via offline berichten? Worden bezoekers uitgenodigd om proactief te chatten, en zo ja, onder welke voorwaarden? We noemen het instellen van deze elementen het maken van een live chatproces of campagne.

Deze whitepaper biedt implementatiescenario’s en onderzoekt hoe je de functie meervoudige en dynamische campagnes kunt gebruiken om de volgende voordelen te behalen:

– Hoe goed ben je in de klantenservice

– Wat doen mijn bezoekers op mijn website

– Wat zijn de voordelen

– Wat zijn chat bots

– En nog veel meer



High Five! Whitepaper is onderweg!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

This website uses to give you the best experience. Agree by clicking the 'Accept' button.